tisdag, februari 24, 2009

Idag tisdag

Denna tisdag är jag otroligt glad över min nygamla vän Palle Kuling. Vad hade jag gjort utan dig? Jag är också glad över det samtal jag fick igår från min seglande tilltänkta make. Skönt att höra att han kommer ihåg mig trots äventyr, sol och bad i British Virigin Islands.

Jag är dock mindre glad över att Anticimex tar god tid på sig gällande mina "skadedjur" på balkongen. Fick en av dem på bild i helgen (husdjuren alltså) men snart är dom ett minne blott och jag kanske kan börja använda min balkong lagom till solen tittar fram.



Horoskop dags
Idag har jag tydligen varken tur eller otur. (?) Och vore det inte för min hälsas skull så hade jag gjort många roliga saker idag. Men tyvärr kan jag tvingas att hålla mig hemma. (vad då, vad är det för fel på min hälsa?) En möjlighet att få göra något ovanligt på arbetet dyker upp. (jobba kanske?) Idag vill jag tydligen helst dra mig undan och vara ensam. (trist jag verkar va, men alla har vi väl såna dagar.) Kram på er mina vänner.

1 kommentar:

  1. Tolkande svar till horoskopet:

    *Hälsa - kanske en förkylning som ligger och lurar?
    *Jobb - "möjlighet till att göra ngt ovanligt" är helt enkelt uppsägningen och förändringen den för med sig.
    *Dra dig undan och vara ensam - betyder det att du ställer in fikat imorgon? skratt

    SvaraRadera