onsdag, mars 10, 2010

Ängeln med de blå ögonen






Theos underbara dagisfröknar gav oss en hel del kort på Theo från när han gick på dagis i förrgår. Kort vi inte sett tidigare. Trodde det skulle bli jobbigare att sätta sig ner och titta på dessa, istället kände jag stor lycka över att se hur glad och full av liv han var när han fick vara frisk. Saknaden är enorm, men jag har lovat mig själv att bara tänka glada tankar. Bitterhet tär och förgör.
Jag delar med mig av några av bilderna på ängeln med de blå ögonen. Stort tack och kram till Tallgården.

5 kommentarer:

  1. Finaste killen, vilka fina kort, saknar honom så mkt!! /Moster

    SvaraRadera
  2. Världens finaste knasbolls-Theo

    SvaraRadera
  3. Hej "Becka"!
    Vilken underbar kille Theo ser ut att vara!
    Jag ville bara få ta del av din/er situation och skicka styrkekramar till er.
    "Massmis med" (som Hanna alltid sa!)
    / Niklas

    SvaraRadera
  4. Hejhej! Vilken fin blogg du har! Vad händer idag då? :)

    SvaraRadera
  5. Alltid lika söt:)
    Kram och tankar till er alla
    Paulina

    SvaraRadera