måndag, september 13, 2010

Bergamo Italien



Idag var jag nere på polisstationen för att ordna med ett nytt pass. Ett efternamnsbyte kräver det, liksom den resa min man, hipsvips, planerat in och bokat. Jag vet inte om vi ska kalla det för en försenad och kort bröllopsresa eller om det ska ses som hans födelsedagspresent. Hursom, är det på tumanhand utan Milla som får leka med mormor och morfar under tiden. Vart resan går? Bergamo, Italien. Vi blir borta lagom länge för mig som trivs allra bäst på hemmaplanen, samtidigt från globetrottern Martin resbehovet tillfredsställt. Ser fram emot detta enormt mycket.
Trevlig kväll




6 kommentarer:

  1. Låter helt underbart. bra initiativ av Martin!! Ni kommer få det supermysigt. Härligt med lite Italien.
    Kramar Åsa

    SvaraRadera
  2. Låter riktigt mysigt! Ha en trevlig resa.

    SvaraRadera
  3. Shit vad nice! Det behöver ni trötta småbarnsföräldrar. Ta hand om varandra och njut så mkt ni bara förmår! Vi, ett kvarter bort, är inte ett dugg avundsjuka! *host*

    SvaraRadera
  4. Ni ett kvarter bort: Trist att höra att den där envisa hostan verkar vara tillbaka. =) Men jag lovar att njuta så mycket jag bara kan och orkar med. Kram Becka

    SvaraRadera
  5. URSÄKTA MIN TANKSPRIDDA FRU SOM MÖTTE DIG OCH MILLA I DAG 30/9 GLÖMMDESÄGA ATT NI SKA HA EN ROLIG MYSIG OCH AVKOPPLANDE RESA .ONKEL O FASTER

    SvaraRadera
  6. Jag ska också till italien bergamo snart. Har du någonting du rekomendrar att fara och titta på? Någon resturang? Ge gärna tips! :) Jag ska åka i slutet av April så innan de skulle jag vilja veta! :)

    SvaraRadera