onsdag, november 18, 2009

Jag tar en paus

Ville bara meddela att jag kommer att ta ett uppehåll från bloggen - av flera orsaker. Den största är så klart tiden som inte riktigt räcker till för tillfället. Just nu finns det annat som prioriteras före. En andra orsak rör motivationen och inspirationen kring skrivandet, som inte riktigt vill infinna sig och jag har sagt det tidigare, jag vill inte bara ha en blogg som redogör för min vardag men det är där jag hamnat nu så därför får det bli paus.

Så tills vi hörs igen önskar jag er som följt mig och min blogg en stor och varm kram. /Becka

14 kommentarer:

  1. Helt förståeligt! Jag tackar för den visdom, alla kloka ord och känslor du har delat med dig så frikostigt av! Ta hand om varandra och må så gott! Varm kram anja //

    SvaraRadera
  2. Hoppas att du en dag kommer orka skriva igen.. Du har verkligen gåvan att förmedla saker via det skrivna order. Men på ett sätt måste jag även som frekvent läsare säga att det känns rätt så skönt att höra att du nu har nog upp med vardagsbestyr som oss andra... men tack för att du har fått upp ögonen på flera av oss att stanna upp i vår vardag och fundera på vad det är som egentligen betyder någonting. Tack och ta nu hand om dig själv och er fina familj. Kram

    SvaraRadera
  3. Du gör helt rätt, som vanligt klok:) Jag tror motivationen kommer åter, du har verkligen en gåva för språket så hoppas jag läser mer av dig snart.
    Annars får du väl säga en sanningens ord till mig öga mot öga:)
    Sköt om er
    Ses vännen
    Kram Paulina

    SvaraRadera
  4. Hej Becka.
    Har med glädje följt din blogg och visst förstår jag vad du menar. Drabbas ofta själv av detta syndrom vad det gäller bloggandet. Har slutat två gånger men skrivklådan är snart tillbaka igen. Hoppas det blir så även för dig.
    Men tusen tack för den här tiden....
    Varm kram till er tre...LEV LYCKLIGA.
    BIBBI i MOTALA.

    SvaraRadera
  5. Tack snälla ni för alla vänliga ord. Jag hoppas också att motivation och tid kommer igen så att jag får möjlighet att skriva mer. Tills dess en stor kram och igen tack tack tack för alla kommentarer och uppmuntrande ord i svåra stunder. Kram

    Paulina: Jag hoppas att A och E är på bättreingsvägen och att du får vila lite snart. Tänker på er alla tre. Vi får ta och ses snart. Puss på dig vännen. /Becka

    SvaraRadera
  6. Vi började blogga samtidigt och pausar samtidigt. Dock var vi inte gravida samtidigt. Skratt.

    Jag hör av mig snart om tid för att få se underverket!

    Kram kram från ett kvarter bort!

    SvaraRadera
  7. Jag förstår att inte tiden räcker till just nu, med allt vad som innebär med att ha en liten bebis vid sin sidan.
    Jag hoppas få följa dig och din familj i framtiden, när blogglusten kommer tillbaka..;-)

    Ha det så bra, och ta hand om er!!

    // Kram Marie

    SvaraRadera
  8. Hoppas din bloggpaus blir kort, för du skriver så fint, tänkvärt och berörande! Inte många bloggar som berör på djupet! :)

    Ta hand om er, många kramar från susanna o astrid

    SvaraRadera
  9. Håller med ovan kommentarer, att du skriver väldigt fint och tänkvärt. Lycka till med lilla dottern! Kram Sofie

    SvaraRadera
  10. Kommer sakna dina ord , vi hoppas du kommer tillbaka .
    Lycka till med M o M .

    SvaraRadera
  11. tack för att du delat med dig, all lycka till dig och familjen från en annan mamma/änglamamma

    SvaraRadera
  12. Förstår dej... men kom tillbaka... såsmoningom vi saknar dej.

    SvaraRadera
  13. Jag saknar dina kloka texter. Hoppas du o din familj har det bra.

    SvaraRadera
  14. Tack snälla. vi har det så bra. Försöker hinna med och njuta av allt som händer men det är svårt när det går alldeles för fort...tar inget för givet och försöker greppa varje sekund med vårt lilla underverk. Kram och återigen tack för snälla kommentarer. /Becka

    SvaraRadera