måndag, september 14, 2009

Doris

Måndag och jag känner att jag måste klaga lite. Järnbristen gör sig påmind. Vaknar med huvudvärk. Har huvudvärk hela dagarna. Till detta kommer andfåddhet, koncentrationssvårigheter och värst av allt, ett försämrat minne. (Ni som känner mig förstår att det då är riktigt illa, jag kallas ju inte för Doris utan anledning). Kämpar på med järnbruset och använder kunskapen jag har kring järnrik mat...Hb:t ligger dock fortfarande över det normala men för någon som är van vid högre värde visar sig detta ha en betydande påverkan.

Har tagit min långpromenad den både rensar hjärna och själ, tyvärr tröttar den dessutom ut rygg så nu blir jag stillasittandes ett tag. Tackolov för sudoku och korsord. Lite hjärngympa för en lätt förvirrad och glömsk en.

Dags att luta sig tillbaka en stund innan rastlösheten utmanar tröttheten.
Kram till er så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar