torsdag, maj 28, 2009

Ett år idag

Jag skulle ge allt för att få träffa dig igen, se dig le, höra din röst. Det skulle vara värt varje sekund om det så bara varade i ett ögonblick. Jag önskar det hade varit jag som blivit sjuk. Det hade varit enklare att hantera än det här. Ett år av extrem saknad. Av tårar som aldrig vill ta slut. Jag undrar vart du är och varför jag får vara kvar här. Ett år idag.

Jag finner tröst i att den oändlighet jag känner, som detta år tagit och som det återstår tills jag får träffa dig igen, bara känns som en bråkdel av en sekund för dig. Du hinner inte sakna mig så som jag saknar dig!

Saknaden gör fysiskt ont. Älskar dig!

10 kommentarer:

  1. Får tårar i ögonen när jag läser vännen.. Känns som att tiden gått så långsamt men nu känns det som det hände nyss. Jag har tänkt mycket på honom den här veckan och idag är det väldigt starkt. Kommer gå upp till graven senare och lämna något där.
    Tänker på dig och Martin idag vännen. Jag finns här.
    kramar

    SvaraRadera
  2. Det finns inga ord - vill ändå säga att jag tänker på er.

    SvaraRadera
  3. Ni finns med oss idag, jag gjorde en liten minnestext med bilder till honom på min blogg om det va ok.
    Ni kommer ses igen, smärtan ser nog inte det som snart nog tyvär.
    Vi kommer alltid minnas Theo

    Kramar till er alla, finns här

    SvaraRadera
  4. Vill bara ge dig och Martin varsin extra STOR kram idag! KRAM KRAM// Erika (Paulinas syster)

    SvaraRadera
  5. SÅ SANT...FÖR LÅNGT BORT FÖR EN KRAM;FÖR LÅNGT BORT FÖR ATT SE DIG;MEN ALDRIG FÖR LÅNGT BORT FÖR ATT ÄLSKA DIG....

    SvaraRadera
  6. Många varma kramar till er idag! Jag tänker på er.

    SvaraRadera
  7. Många tankar till en stark syster, till Martin & den finaste hjälten uppe i det blå. Kram

    SvaraRadera
  8. Mina tankar finns oss dig ikväll.
    Så otroligt fin kille!
    Kram

    SvaraRadera