onsdag, mars 04, 2009

Ehh...

...har någon sett min midja? Den tycks ha försvunnit...!

7 kommentarer:

  1. Du vet att jag har tyckt att den varit borta ett tag och det dröjer väl en sisådär 9 månader innan den behagar komma tillbaka igen...skratt

    SvaraRadera
  2. E det inte så att tvillingen ibland kan gömma sig bakom den andre på sådan där ultraljud??

    Jag är övertygad att det e så =)

    SvaraRadera
  3. Ja, jag tycker det ser ut som du kommer få vänta på den där midjan ett bra tag. Nu blir det bara större vet du;)
    TAck för idag marängen.. Kul att se dig så lycklig. Finns här alltid. PUSS

    SvaraRadera
  4. Midja eller inte. Lyckan är stor.
    Tack Madde för ännu en trevlig fika hoppas du fick en trevlig kväll igår...

    SvaraRadera
  5. Vilken fin liten mage!! Mindre än min fast jag inte är gravid, hehehe =)

    Kram snygging!!
    Sofia

    SvaraRadera
  6. Alltid lika fin ändå,du vet att gravida kvinnor e det vackraste som finns enligt många....tror din fästman håller me där,iaf när det gäller dig:)Värt att bli nästan hur stor som helst...
    Va trevligt att ses igår,finns här(snart närmre hoppas jag)
    Nu får du krypa upp i soffan på kvällarna me nåt gott o äta o läsa boken,hoppas du gillar den.
    Kramar Paulina

    SvaraRadera
  7. Jag har redan läst en tredjedel av boken. *ler* Fastnade igår... Känner igen så himla mycket och tycker det är kanon att man nu kan ifrågasätta samhällets sätt att hantera och möta sorg.
    Kram gums.

    SvaraRadera