onsdag, februari 04, 2009

Jag verkar ha mycket i huvudet. Många är tankarna som lagrats under de senaste årens händelser. Funderingar kring allt och inget, mångt och mycket. Bestämda åsikter, nya principer, erfarenheter, prioriteringar, frågor och förhoppningsvis även en hel del svar och insikter.

En god vän gav mig idén att starta en blogg för att få utlopp för och bearbeta den knut av tankar jag på senare år lyckats åstadkomma. Vet inte om jag är så förtjust i bloggidéen egentligen, ser den som den moderna tidens dagbok. Och dagbok i mitt något primitiva synsätt ska väl vara privat...eller? Hur som helst så har jag bestämt mig för att give it go. En blogg, om mitt liv, mitt kaos, där jag kan samla mina tankar och i bästa fall få en överblick av trasslet och reda ut någon knut här och var.

Dessutom kan jag dela med mig av mitt kaos, få feedback och kanske till och med kunna hjälpa andra att känna sig något mindre ensamma om att ha dessa tankar. För tro mig, efter de sista åren så har jag tänkt tankar jag vet att man "egentligen" inte får. Tankar som inte ska behöva tänkas men som tvingas fram i extrema situationer. Jag är inte rädd för att tänka, jag har nog tänkt allt...skillnaden på mig och många andra är nog att jag inte heller är rädd att prata om det. Min mun (eller i det här fallet fingrar) är helt ocensurerade...på gott och ont.

Så hur som helst. Bloggen är startad. /Tack Lina

1 kommentar:

  1. Som sagt, my pleasure dear! Det här forumet är sååå fruktansvärt rätt för dig så hälften vore nog. Jag ska slaviskt följa den som om den vore min egen.

    Lycka till nu!!!! STOR kram! // Lina

    SvaraRadera