tisdag, februari 17, 2009

Tisdag den 17:de

Dagens horoskop säger att min tur kanske är på väg att vändas till det bättre. Under hela dagen kommer jag att må bra men på kvällen kan jag bli mycket trött. (tusan det stämmer ju på pricken in på alla mina dagar! *förvånad min*) Mitt förhållande är rofyllt och harmoniskt och gör mig glad. (Rofyllt ja men det beror nog mest på att han åker utomlands ikväll och lämnar mig ensam i 17 dagar!!!)

Idag är jag glad över "Kung" Ole Einar Björndalens prestationer i skidskyttet som gick i morse. Jag har en tendens att bli lite halvnorsk när jag sitter framför Tv:n och rycks med i spänningen.

Är också glad för Martins överraskning när jag kom hem igår. Se bild.
Mumma...behöver jag säga att jag ska till gymmet efter jobbet idag. Men bara för att lugna samvetet en aning inför kvällens tårtbit. *fniss*

2 kommentarer:

  1. Hey baby, jag är bara ett kvarter bort...

    SvaraRadera
  2. åh vad söt och god skrivt idag...ole einar fick vara med igen...visst blir man lite glad..kramizz

    SvaraRadera