torsdag, september 10, 2009

Folkskygg

Och så var det torsdag...trots att tiden i stort sett står still för tillfället, hur gick det till? Min morgonpromenad skjuts upp till efter lunch idag eftersom jag och magen ska en sväng till mvc. Är inne i v 36 nu och om bebis skulle få för sig att komma så gör man inget för att förhindra detta eftersom det är helt livsdugligt i "världen utanför".

Bebis väger nu ca 2800 g och är 46 cm lång. (vilket känns kan jag meddela) Vet sedan förra mvc besöket att bebis ligger som det ska men är ännu inte fixerat. Vet också att bebis tränar lungorna eftersom h*n ständigt har hicka. Stackars liten.

Annars blir det nog tidsfördriv med en bok idag. Är som redan sagt en aning folkskygg för tillfället. Märker att jag har betydligt svårare att hantera vissa saker som annars, kanske inte helt obemärkt men ändå kan passera förbi någotsånär friktionsfritt. Ingen får ta min energi, det behöver jag till annat.

Dags att ta tag i den här dagen. Kaffet är uppdrucket.
Trevlig dag fina du.

2 kommentarer:

  1. Hej. Har följt din blogg ett bra tag och vill bara säga att du är en beundransvärd person. Det du gått igenom och dina tankar om sorg och hur andra mött din sorg har fått mig att fundera mycket. Har gråtit med er och önskar av hela mitt hjärta att ni från och med nu alltid kommer ha medvind. Kram från en annan norrköpingsmamma.

    SvaraRadera
  2. Tack Norrköpingsmamma, det hoppas vi också. Kram

    SvaraRadera