fredag, februari 26, 2010

Fjärde plats, förste förlorare

Fjärde plats är förste förlorare så som jag ser det. Nu kanske ni tror att jag tänkt skriva om OS, skulle kunna vara så men icke. Idag när vi fixat och ordnat en del på stan (har hämtat ring och inhandlat min bröllopsskor nu) tog vi en lunch på stan. Mitt i all trevlighet säger min blivande...bröllopsdagen kommer bli den fjärde bästa dagen i mitt liv. Say what?!!!!

Jag fick så gissa vilka dagar som slår vårt kommande bröllop och gissade helt rätt. Våra barns födslar kan jag förstå och acceptera men att dagen då Hammarby tog SM-guld ska komma före min, ursäkta, jag menar våran, bröllopsdag är totalt oacceptabelt. Tunn is Martin, verkligen tunn is!!!

Inte nog med det om en timme ska han upp till Stockholm med grabbarna för att titta på när Hammarby spelar division III hockey!! (Något står inte helt rätt till). Hur som helst, jag tänker ta tillfälle i akt och mysa på mitt speciella sätt, så det blir tjejkväll med choklad och osttapas tillsammans med finaste Jessica och Milla. (och ev. ett glas vin).

Trevlig helg fina vänner!

2 kommentarer:

  1. Karlar, ibland undrar man vilken planet de kommer ifrån...!

    SvaraRadera
  2. Men älskling , dagen har inte inträffat ännu och kan därmed inte vara högre - den är bubblare på medaljplats :)

    SvaraRadera